Bouwbedrijf B Bastiaansen
Bouwbedrijf B Bastiaansen

• Goedhart, Breda
    Beoordeeld op 11 dec 2009
    Waterafvoer aanleggen
    Ben Bastiaansen is een uitstekende vakman
    (Bewerkt op 12 dec 2009)

Reactie van de vakman:

hartelijk dank voor u vertrouwen en tot de volgende klus
  • Rob, Breda
    Beoordeeld op 1 sep 2009
    Renovatie badkamer en toilet
    Zeer prettige samenwerking met een zeer mooi resultaat

Reactie van de vakman:

nog hartelijk dank voor u goede zorgen en zeer motiverende referentie wij wensen u een prettige kerst en een zeer gelukkig 2 Ben en Mathijs
  • Tom, Breda
    Beoordeeld op 30 okt 2008
    Toilet- en badkamervloer opnieuw betegelen (ca 6 m2)
    Op zich prima werk geleverd. In kleine details echter niet helemaal secuur/netjes afgewerkt/opgeleverd. Gezien wat we betaald hebben voor een relatief eenvoudige klus had ik hier meer kwaliteit verwacht.
  • Yvo, Roosendaal
    Beoordeeld op 29 sep 2008
    Vloer keuken 6 m2 + vloerverwarming
    Zeer flexibel. Heeft naast genoemde werkzaamheden nog enkele andere verbouwingen voor ons uitgevoerd. We zijn tevreden over het resultaat.
    (Bewerkt op 12 dec 2009)

• bastiaansen, Etten-Leur
    Beoordeeld op 24 aug 2008
    aanbouw 2.5x6
    tervreden
  • Nick, Etten-Leur
    Beoordeeld op 17 mei 2008
    Nieuwbouw woning betegelen (80m2)
    Ben is een uitstekende klusser die de klus vakkundig heeft uitgevoerd, Hij communiceert duidelijk en dacht goed mee over de indeling. De klus is ook ruim binnen planning uitgevoerd. Klein minpuntje is dat er hier en daar wat rommel bleef liggen. Al met al ben ik zeer tevereden en kan hem zeker aanraden!
  • Patrick, Roosendaal
    Beoordeeld op 31 dec 2007
    Bergingen
    Zeer bekwame vakman die goed mee heeft gedcht met de inrichting van onze berging. Na een eerste inspraak kwam deze vakman met een eigen indeling waarbij de ruimte maximaal werdt gebruikt. Bovendien hield hij goed rekening met zijn materiaalkeuze met ons budget en onze wensen. Het maken van deze berging heeft hij ook binnen de gestelde termijn keurig afgerond. Verder horen we van alle bewoners alleen maar positieve geluiden al met al zijn we dus erg te spreken over dit bouwbedrijf en als we in de toekomst nog een klus hebben zullen wij hem zeker benaderen.
  • Hans, Breda
    Beoordeeld op 25 dec 2007
    binnendeur plaatsen
    Prima ervaring met Ben Bastiaansen. Aanrader
  • Marcel, Breda
    Beoordeeld op 6 dec 2007
    Badkamer wanden en vloer betegelen
    Uiteindelijk heeft Ben Bastiaansen niet alleen het tegelwerk gedaan, maar de gehele badkamer van scratch opgebouwd. Denkt goed mee en is flexibel bij het oplossen van problemen. Het huis komt uit 1906, dus er is aardig wat pas en meetwerk aan te pas gekomen. Kortom, een zeer betrouwbare aannemer, die voor een goede prijs en binnen de geplande termijn een lelijke badkamer heeft omgetoverd tot een plaatje. Absolute aanrader