Bouwbedrijf B Bastiaansen
Bouwbedrijf B Bastiaansen

• Lantoine, Breda
    Beoordeeld op 18 jan 2012
    ligbad verwijderen en inloopdouche bouwen op zelfde plaats
    Prima werk! De douche zit er heel erg goed uit! Goede vakman, zorgvuldig. Alles is bijna binnen de planning gegaan (op 2 dagen na, maar kwam niet door hem) Ik kan dit bedrijf zeer zeker aanbevelen

Reactie van de vakman:

hallo , bedankt voor de referentie , en voor de fijne samenwerking . misschien tot binnenkort ik zorg dat de offerte voor het vervolg zo spoedig mogelijk bij jou is
  • G.A., Oud Gastel
    Beoordeeld op 24 dec 2011
    Zolder isoleren
    Dankzij Ben is de zolder netjes geisoleerd en afgewerkt met gipsplaten. Wij zijn heel tevreden en zullen dan ook met meerdere klussen bij Ben aankloppen. Hij geeft fijn advies en denkt met je mee.

Reactie van de vakman:

hallo Gerard en Anca , bedankt voor de fijne samenwerking en goede zorgen en hulp van jullie teamwerk ,door de spullenmee naar zolder te brengen . ik wacht met spanning af op de gegevens om jullie weer van dienst te kunnen zijn . nu een paar dagen rusten en fijne feestdagen mvg ben Bastiaansen
  • Lucien, Koudekerke
    Beoordeeld op 23 dec 2011
    Open trap kraakvrij dicht maken
    Ben had de trap binnen no-time keurig dicht en vakkundig afgekit. Vakwerk.
    (Bewerkt op 24 dec 2011)

Reactie van de vakman:

hallo , Lucien als eerste bedankt voor de goede referentie en de fijne samenwerking , zoals besproken misschien tot in de toekomst en succes met de verhuur . mvg Ben Bastiaansen
  • S., Bavel
    Beoordeeld op 1 nov 2011
    Portugese tegels zetten achterwand keuken
    Ben heeft bij mij de achterwand van de keuken betegeld met Portugese tegels. Heeft dit netjes en vakkundig gedaan. Ben denkt ook met je mee en dat is prettig. Betrouwbare vakman.
  • Anoniem, Etten-Leur
    Beoordeeld op 30 okt 2011
    Douchebak opnieuw stellen + kitwerk
    Betrouwbaar. Prijs mag altijd lager natuurlijk, maar op de kwaliteit/vakmanschap heb ik helemaal niets aan te merken.Tegengekomen problemen in het werk, gewoon opgelost zonder moeilijkheden. Binnen budget en planning gebleven. Kortom wat ons betreft voor herhaling vatbaar, maar dan op iets te bouwen i.p.v repareren hoop ik. Voor u een echte aanrader!

Reactie van de vakman:

hartelijk dank voor u duidelijke en zeer positieve referentie,graag ben ik u in de toekomst van dienst bij eventuele opbouwende projecten mvg Ben
  • A., Dorst
    Beoordeeld op 20 jul 2011
    deur in draagmuur verplaatsen
    Het bedrijf bestaat uit een zeer betrouwbare vakman. Wij zijn uiterst tevreden met het resultaat. Alles ging met een goed overleg en de vakman dacht met ons mee. Wij kunnen deze vakman iedereen aanraden! De werkzaamheden die de vakman heeft gedaan is het verplaatsen van de woonkamerdeur. Het oude "gat" netjes dicht gemaakt. Met behulp van een stucadoor is alles netjes geëgaliseerd. Ook de afwerking is van topkwaliteit. Foto volgt nog.
    (Bewerkt op 8 aug 2011)

Reactie van de vakman:

als eerste hartelijk dank voor jullie referentie ,ook van onze kant is de dank groot voor de goede zorgen en de fijne samenwerking , ik hoor van jullie voor het vervolg ,mvg Ben
  • Joost, Breda
    Beoordeeld op 29 apr 2011
    Totale verbouwing
    Ben heeft een topklus geleverd voor onze verbouwing. De verbouwing is binnen tijd en budget gebleven. De verbouwing behelsde de totale renovatie van badkamer, keuken (inclusief doorbraak), nieuwe CV en nieuw waterleidingen systeem (aanvoer en afvoer). De electra heeft Ben uitbesteed aan electricien Verwijmeren die ook een prima klus heeft uitgevoerd. Met Ben zijn goed afspraken te maken over hetgeen wat je zelf doet en wat hij gaat doen en denkt altijd mee. Hij gaat voor het beste resultaat en niet voor hetgeen hem het meeste opleverd. Ben gebruikt kwalitatief hoogwaardige materialen waardoor de kwaliteit en afwerking ook prima in orde zijn. Kortom: Een goede aannemer om je huis te laten renoveren/verbouwen!

Reactie van de vakman:

hoi fam hullenaar , hartelijk dank voor de referentie ook van mijn kant was dit een uitzonderlijke renovatie betreffende u meedenken en vrije omgang tijdens de verbouwing verders geniet van jullie pas geboren dochter en we hebben nog contact mvg Ben bastiaansen
  • Anoniem, Etten-Leur
    Beoordeeld op 16 dec 2010
    Renoveren Badkamer
    Werkzaamheden verliepen zeer voorspoedig, en we zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Toppie dus !

Reactie van de vakman:

hartelijk dank voor u referentie, van mijn zijde ook een compliment voor de goede zorgen tijdens de werkzaamheden . veel plezier met en in de badkamer mvg ben
  • Anoniem, Breda
    Beoordeeld op 30 sep 2010
    Betegelen keukenvloer, bad, vloer en wanden badkamer
    - de keuken is netjes betegeld - door een verkeerde planning van onze kant was de badkamer te laat klaar, maar er is duidelijk haastwerk geleverd. Het ziet er niet verkeerd uit maar toch zitten de tegels niet perfect recht. - alles is rommelig achtergelaten, het bad zat onder de cement. - een muurtje van glazen bouwstenen is alles behalve recht gemetseld. - de vakman heeft onze sleutel nooit teruggegeven.
    (Bewerkt op 27 nov 2010)

Reactie van de vakman:

zo zie je maar weer dat de vakman het probleem is ,als de planning en VOORWERKZAAMHEDEN niet kloppen en het moet toch gebeuren met het zo best mogelijk resultaat dan krijg je deze reakties , dus collega s ga hier niet meer in mee en zeg nee. wat betreft de sleutel ,klopt deze komt retour
  • Klein, Etten-Leur
    Beoordeeld op 30 mei 2010
    Complete Badkamer vernieuwen
    De badkamer is grotendeels door een collega van Ben geplaatst, dit omdat Ben zelf door slecht weer achterstand had opgelopen bij andere klussen. Afstemming m.b.t. planning en specifieke zaken over de uitvoering verliepen hierdoor vaak over meerdere lagen niet altijd even makkelijk. Gelukkig is Ben een betrouwbare vent die toeziet op een goed eindresultaat. Ook is hij flexibel en heeft hij onverwacht werk zoals wat extra leidingen die getrokken moesten worden naar behoren uitgevoerd. We hebben nu een badkamer waar alles goed functioneert en die er netjes uitziet. De klus is nog uitgebreid met stuc-werk door het hele huis. Hier bracht hij een goede stucadoor voor mee.
    (Bewerkt op 30 mei 2010)

Reactie van de vakman:

hallo als eerste bedankt voor de referentie , fijn dat er enige begrip is voor de momenten dat het niet geheel volgens planning is gelopen dit is niet geheel bij mijn weg te leggen zoals we hebben besproken . maar dat bij jullie ook enige onduidelijkheden tijdens de werkzaamheden en hierdoor ook diverse malen niet volledige doorgewerkt kon worden. ik heb alles binnen mijn kunnen gedaan om het voor jullie naar het goede resutaat te brengen daarvoor nog dank voor jullie begrip groeten Ben