Bouwbedrijf B Bastiaansen
Bouwbedrijf B Bastiaansen

• Joris, Tilburg
    Beoordeeld op 7 dec 2012
    Tegels leggen in gang
    Prima en vlot gedaan, ook naden gepoetst.
    (Bewerkt op 9 dec 2012)

harelijk dank voor u referentie ,mvg Ben
  • Anoniem, Breda
    Beoordeeld op 10 nov 2012
    badmeubel, wastafel en kraan vervangen
    Bouwbedrijf B. Bastiaansen komt de gemaakte afspraken niet na. Ruim van te voren een datum afgesproken voor de uit te voeren werkzaamheden. Komt zonder kennisgeving niet. Na telefonisch contact zou er sprake zijn van een vergissing in zijn agenda. Op de datum die wel in zijn agenda staat, komt hij ook weer niet zonder kennisgeving, en is de hele dag niet bereikbaar. Werkzaamheden dus niet uitgevoerd, zeer onbetrouwbaar bedrijf , komt afspraken helemaal niet na, laat niets van zich horen. LB Breda

Reactie van de vakman:

hallo , hartelijk dank voor u referentie , maar een opmerking van mijn kant , inderdaad ik was niet bereikbaar en heb niets van me laten horen , ik treed niet in details ivm met prive redenen maar wens u alle goeds en succes .mvg Ben Bastiaansen
  • Fred, Roosendaal
    Beoordeeld op 26 jun 2012
    Verwijderen Bad t.b.v. wasmachine / droger
    Hartstikke bedankt !! We zijn super tevreden ! Netjes en binnen budget de badkamer klaar. Een vakman met goede ideeën en betrouwbaar. De volgende keer weer Bouwbedrijf B. Bastiaansen.

Reactie van de vakman:

hallo , hartelijk dank voor de referentie , geniet van de fijne oplossing die we samen hebben gevonden . en hopelijk tot de volgende keer groeten Ben
  • Menno, Bergen op Zoom
    Beoordeeld op 16 apr 2012
    aansluiten en ophangen 2 radiatoren
    De opdracht is deskundig en naar onze tevredenheid uitgevoerd, zelfs binnen een paar dagen nadat het bod was geaccepteerd.
    (Bewerkt op 17 apr 2012)

Reactie van de vakman:

geachte heer en mevrouw Hopma , hartelijk dank voor de referentie ,en geniet van de warmte en laat de plantjes goed groeien mvg ben
  • Esther, Oudenbosch
    Beoordeeld op 1 mrt 2012
    Afmaken van het toilet
    Bedankt Ben!! Eindelijk is ie af!!! Je deed dat netjes, mooi en snel!! We zijn erg tevreden! Volgende keer bellen we je weer!!!

Reactie van de vakman:

bedankt voor de referentie , ik wacht op de volgende klus
  • J., Etten-Leur
    Beoordeeld op 6 feb 2012
    douchedeur opnieuw ophangen/rechtzetten
    Deze vakman had in korte tijd gezien hoe hij dit aan moest pakken en had binnen een uur de zaak gefixed. Geweldig. Hartelijk bedankt.

Reactie van de vakman:

geachte heer de Boer , hartelijk dank voor u referentie mochten er in de toekomst nog diensten zijn waarmee ik u van dienst kan zijn dan hoor en verneem ik dit graag van
  • Judith, Klundert
    Beoordeeld op 29 jan 2012
    badkamer verplaatsen naar slaapvertrek
    Zeer goed en duidelijk in de gemaakte afspraken, denkt mee en levert keurig vakwerk
    (Bewerkt op 30 jan 2012)

Reactie van de vakman:

hartelijk dank voor u referentie , en veel plezier met de badkamer , hopelijk tot de volgende keer mvg Ben
  • Lantoine, Breda
    Beoordeeld op 18 jan 2012
    ligbad verwijderen en inloopdouche bouwen op zelfde plaats
    Prima werk! De douche zit er heel erg goed uit! Goede vakman, zorgvuldig. Alles is bijna binnen de planning gegaan (op 2 dagen na, maar kwam niet door hem) Ik kan dit bedrijf zeer zeker aanbevelen

Reactie van de vakman:

hallo , bedankt voor de referentie , en voor de fijne samenwerking . misschien tot binnenkort ik zorg dat de offerte voor het vervolg zo spoedig mogelijk bij jou is