Bouwbedrijf B Bastiaansen

• Afwerken toilet en douch
    Beoordeling: 4.2 van 5
    Ulvenhout
    hallo Wouter , als eerste bedankt voor de referentie en het vertrouwen door ook een meerwerk betreffende het aftimmeren en stucwerk toe te kennen. succes met het feesten in de vlaamse schuur mvg Ben Bastiaansen
  • Tegels leggen in gang
    raadt vakman aan
    Prima en vlot gedaan, ook naden gepoetst.
    Tilburg
    Joris van Eijk
    harelijk dank voor u referentie ,mvg Ben
  • badmeubel, wastafel en kraan vervangen
    Beoordeling: 0.5 van 5
    Bouwbedrijf B. Bastiaansen komt de gemaakte afspraken niet na. Ruim van te voren een datum afgesproken voor de uit te voeren werkzaamheden. …
    Breda
    hallo , hartelijk dank voor u referentie , maar een opmerking van mijn kant , inderdaad ik was niet bereikbaar en heb niets van me laten horen , ik treed niet in details ivm met prive redenen maar wens u alle goeds en succes .mvg Ben Bastiaansen
  • Hemelwaterafvoer aanleggen en juist aansluiten
    Beoordeling: 3.5 van 5
    Frank Dankers
    De opdracht is snel en netjes uitgevoerd.
    Ulvenhout
    Frank Dankers
  • Verwijderen Bad t.b.v. wasmachine / droger
    raadt vakman aan
    Hartstikke bedankt !! We zijn super tevreden ! Netjes en binnen budget de badkamer klaar. Een vakman met goede ideeën en betrouwbaar. De vol…
    Roosendaal
    Fred Wendriks
    hallo , hartelijk dank voor de referentie , geniet van de fijne oplossing die we samen hebben gevonden . en hopelijk tot de volgende keer groeten Ben
  • aansluiten en ophangen 2 radiatoren
    Beoordeling: 4.5 van 5
    raadt vakman aan
    De opdracht is deskundig en naar onze tevredenheid uitgevoerd, zelfs binnen een paar dagen nadat het bod was geaccepteerd.
    Bergen op Zoom
    Menno Hopma
    geachte heer en mevrouw Hopma , hartelijk dank voor de referentie ,en geniet van de warmte en laat de plantjes goed groeien mvg ben
  • achterwand keuken betegelen met geimpregneerde Portugese tegeltjes
    Beoordeling: 4.2 van 5
    Bavel
    Paul Huijbrechts
  • Afmaken van het toilet
    Beoordeling: 4.8 van 5
    raadt vakman aan
    Bedankt Ben!! Eindelijk is ie af!!! Je deed dat netjes, mooi en snel!! We zijn erg tevreden! Volgende keer bellen we je weer!!!
    Oudenbosch
    Esther Zeelenberg
    bedankt voor de referentie , ik wacht op de volgende klus
  • douchedeur opnieuw ophangen/rechtzetten
    Beoordeling: 4.9 van 5
    raadt vakman aan
    Deze vakman had in korte tijd gezien hoe hij dit aan moest pakken en had binnen een uur de zaak gefixed. Geweldig. Hartelijk bedankt.
    Etten-Leur
    J. Boer
    geachte heer de Boer , hartelijk dank voor u referentie mochten er in de toekomst nog diensten zijn waarmee ik u van dienst kan zijn dan hoor en verneem ik dit graag van
  • badkamer verplaatsen naar slaapvertrek
    Beoordeling: 4.5 van 5
    raadt vakman aan
    Zeer goed en duidelijk in de gemaakte afspraken, denkt mee en levert keurig vakwerk
    Klundert
    Judith Dorsman
    hartelijk dank voor u referentie , en veel plezier met de badkamer , hopelijk tot de volgende keer mvg Ben