Bouwbedrijf B Bastiaansen
Bouwbedrijf B Bastiaansen

• Suzan, Breda
    Beoordeeld op 8 feb 2024
    Keukenblok plaatsen
    Prettig contact, duidelijke afspraak en netjes werk afgeleverd!
  • Anoniem, Sprundel
    Beoordeeld op 3 apr 2023
    Keuken gereed maken voor plaatsing: Leidingwerk verleggen, Stucwerk...
    Voor de komst van onze nieuwe keuken moest er het een en ander gebeuren. Modernisering van de meterkast, krachtstroom vanuit de meterkast (via een gleuf in de plavuizenvloer) naar de keuken voor de inductieplaat, stroompunten aanleggen/verplaatsen, gas afdoppen, water op de juiste plekken en het plafond opnieuw erin ter voorbereiding van het stucwerk. Ben heeft bij ons deze werkzaamheden verricht, waar wij uiterst tevreden over zijn! Hij heeft meegedacht met de problemen die we tegen kwamen en deze uiteindelijk vakkundig opgelost. Daarnaast is er via Ben nog een stukadoor langs geweest, die ook zeer goed werk heeft afgeleverd. Een aanrader, mocht je iemand zoeken voor deze werkzaamheden.
    (Bewerkt op 7 jun 2023)

Reactie van de vakman:

Dank je voor de positieve recentie .. Nogmaals dank voor het vertrouwen . Mvg Ben Bastiaansen
  • Lesley
    Beoordeeld op 17 jan 2023

Plaatsen badkamer, toilet, tegelen vloeren, egaliseren vloeren, muren doorbreken, overkapping maken, gangkast maken

Wij zijn super blij en tevreden met Ben. Hij komt zijn afspraken na, denkt overal mee mee, komt op tijd, helpt waar nodig. Je kunt zien dat hij enorm veel ervaring heeft met allerlei soorten werkzaamheden in en rondom huis.

Reactie van de vakman:

Jullie ook hartelijk dank voor al het vertrouwen en de heel goede zorgen (+2 kg ERBIJ toen ik weg ging ;) ..)
  • EJG, Breda
    Beoordeeld op 26 dec 2022
    Aanbouw plaatsen: 4 m²
    Ben is een superman. Denkt met je mee, en doet zijn werk en de afwerking ervan erg goed. (En wij zijn niet de makkelijkste ;-)). Een zeer degelijk Cedar houten schuurtje, met alle faciliteiten die erin zaten vernieuwd naar eigentijdse standaarden. Deze man is hier niet voor de laatste keer geweest. Hij kan alles, en dat zie ik ook terug in de reviews. Onze volgende klus staat alweer in de pen. Dank je Ben! ps. oh ja, en daarbij vergeet ik haast dat Ben gewoon een hele leuke kerel is en alles goed voor elkaar heeft. Sociaal en geen dubbele agenda's. Wil gewoon het beste voor zijn klant!
    (Bewerkt op 15 jan 2023)

Reactie van de vakman:

mag ik jullie danken voor de goede zorgen en het vertrouwen . we zien uit naar de toekomst mvg Ben
  • Corné, Breda
    Beoordeeld op 9 mrt 2019
    Badkamer plaatsen 2,2m2
    Ben heeft vorig jaar een badkamer bij ons geplaatst. Hij heeft erg goed werk geleverd. Alles is zeer netjes afgewerkt. Wat ik erg fijn vond is dat hij bij alles goed meedenkt. Hij geeft tips over hoe bepaalde zaken beter anders uitgevoerd/geplaatst kunnen worden. Het is goed te merken dat hij de nodige ervaring heeft. Daarnaast is hij heel open, vriendelijk en betrouwbaar. Hij heeft onze huissleutel gekregen zodat hij gewoon kon klussen als we niet thuis waren. Communicatie ging ook gewoon netjes en vlot. Ik zou niet hoeven twijfelen als ik Ben ooit nog eens nodig mocht hebben. Overigens mijn excuses Ben! Ik had een review beloofd en nu ik een nieuwe klus heb geplaatst zag ik dat ik dat nog niet gedaan had. Bij deze!