Autobedrijf V.A.S.S.

• renzo, Leiden
    Beoordeeld op 4 feb 2014
  • Fatiha, Amsterdam
    Beoordeeld op 23 jan 2014
    Remschijven en -blokken vervangen.
    Hij heeft ode remschijven en blokken in 1 dag besteld en dezelfde dag vervangen! Zelfs na sluiting maakte hij tijd! Door zijn lange werk ervaring is hij snel en werkt hij zeer efficiënt! Zeer zeker een aanrader!
  • Marcel, Amstelveen
    Beoordeeld op 11 jan 2014
    240.000 km beurt + APK
    Het is een verademing om je auto bij een garage in onderhoud te hebben waarop je weer eens volledig kunt vertrouwen. De jonge eigenaar is vakkundig, open en communicatief. Hij voelt goed aan wat de waarde is van vertrouwen. Een klein nadeel is dat de garage niet heel erg makkelijk per openbaar vervoer te bereiken is. Maar dat werd ruimschoots goedgemaakt, omdat de eigenaar mij spontaan aanbood mij even naar het dichtstbijzijnde station Sloterdijk te brengen en om mij daar, toen ik mijn auto weer kwam ophalen na de grote beurt en APK-keuring, weer op te halen. Alles is keurig binnen de tijd en binnen het afgesproken budget geregeld.
  • Peter, Wormer
    Beoordeeld op 6 dec 2013
    vier wielen balanceren
    Prima service en een scherpe prijs
  • Anoniem, Amsterdam
    Beoordeeld op 23 nov 2013
    Citroën Jumper: motor wordt niet warm
    Thermostaat moest worden vervangen. Dat heeft hij vlot en keurig gedaan! Kom zeker terug.
  • Astrid, Diemen
    Beoordeeld op 18 nov 2013
    Wie maakt mijn auto voor een leuke prijs?
    Heb afgelopen zaterdag het een en ander laten maken aan mijn Skoda Fabia door Younes. Ben erg tevreden over Younes en zijn bedrijf. Woensdag pas contact met hem gezocht en zaterdag was ie alweer gemaakt! Hij rijdt weer lekker en dat ook nog eens voor een LEUKE prijs en terwijl je wacht krijg je ook nog een lekker bakkie koffie! Wat wil je nog meer!!
  • A., Amsterdam
    Beoordeeld op 30 okt 2013
    Diverse werkzaamheden SEAT Cordoba
    Mijn ervaring met het bedrijf is heel erg goed, Younes is een nette jongen die afspraken nakomt. Ondanks dat ik 3 keer het afspraak verzette stelde Younes zich heel flexibel voor het maken van een nieuw afspraak. De prijs was veel lager dan de resten de geleverde kwaliteit hoog. Een echte aanrader. Mvg, Altin Jaho
  • Anita, Amsterdam
    Beoordeeld op 27 okt 2013
    Auto start niet(accu) icm verlopen apk
    Zijn aan me deur de auto komen starten en hebben de auto gelijk gestart en meegenomen en zelfde dag nog de auto opgehaald met nieuwe APK. Good job Younes een zeer tevreden klant derbij!
  • Dennis, Hillegom
    Beoordeeld op 21 sep 2013
    remschijven en blokken wiellagers stabilisatiestangen vervangen
    Uiteindelijk waren het alleen de remschijven en de blokjes en hij rijd weer als een zonnetje Younus is eerlijk en betrouwbaar en je kan er bij kijken wat ie doet en je krijgt uitleg Kijk uit je hebt een hoop oplichters dit scheeld mij een hoop geld