Autobedrijf V.A.S.S.
Autobedrijf V.A.S.S.

• Arjen, Amsterdam
    Beoordeeld op 8 dec 2014
    APK plus middendemper vervangen
    uitstekende ervaring met autobedrijf V.A.S.S. Afspraken keurig nagekomen. Flexibel en meedenkend. Prima garage voor eerlijk werk voor een fatsoenlijke prijs.
  • Erik, Hoofddorp
    Beoordeeld op 7 nov 2014
    apk +kleine beurt
    Prima gedaan , schijven en blokken voor vervangen . Snelle afhandeling , goede prijs .
    (Bewerkt op 12 nov 2014)

Reactie van de vakman:

As it should be, Dank uw voor de referentie.
  • Tomas, Almere
    Beoordeeld op 8 sep 2014
    Distributieriem
    Autobedrijf V.A.S.S. reageerde als 1 van de eerste op mijn bericht. Younes is de eigenaar en komt zeer gedreven en professioneel over. De Distributieriem, spoel en waterpomp moesten vervangen worden bij mijn auto, tevens heb ik een grote beurt laten doen. Hij had een scherpe en zeer redelijke prijs. We konden snel goede afspraken maken en hij was hier ook zeer flexibel in. Zijn werkplek ziet er netjes uit. Alles is binnen de afgesproken tijd gebeurd. Zeker voor herhaling vatbaar. Ivm de ligging van zijn garage mocht ik zelfs een fiets lenen om naar het station te gaan. Echt top. Het is ook best mogelijk om met de bus te komen, maar dit was wel heel erg gemakkelijk. Bedankt Younes
  • Mohamed, Zaandam
    Beoordeeld op 31 jul 2014
    Vervangen aandrijfassen rechts en links
    Ben zeer tevreden over het werk dat Autobedrijf V.A.S.S. heeft afgeleverd. De reparatie c.q. vervanging van lastige onderdelen ging zelfs sneller dan ik had verwacht. Verder was ik onder de indruk van de werkplaats. Was schoon, netjes en nieuw apperatuur/machines.
  • Pieter, Amsterdam
    Beoordeeld op 28 jun 2014
    Laswerk dorpel Opel Kadett
    Laswerk aan mijn Opel Kadett prima gedaan. Ook heeft VASS de APK verzorgd en ie er weer voor een jaar doorheen. Gargage is wel een beetje uit de buurt, maar voor mensen in Amsterdam-West te fietsen.
  • Hidde, Amstelveen
    Beoordeeld op 27 jun 2014
    Klepseals BMW N46 motor vervangen (E91)
    Half mei heeft Younes de klepseals van mijn BMW 3 serie vervangen en waar ik voorheen elke 1500 km olie moest bijvullen vanwege olieverbruik is dat nu volledig verholpen en is het olieverbruik praktisch 0. Ik had een vaste BMW specialist die al 30 jaar met BMW's werkte, maar boven de 65 is en deze klus niet meer wilde doen. Hij gaf aan dat dit geen makkelijke klus is, dus ik twijfelde of ik dit wel via werkspot moest doen, maar Younes heeft zijn goede reputatie zeker waargemaakt door voor 60% van de prijs bij de dealer en met originele onderdelen de klus volledig naar tevredenheid te klaren. Kortom: zeker een aanrader. Ook voor meer ingewikkelde klussen naar mijn mening!
  • Rick, Amsterdam
    Beoordeeld op 25 mei 2014
    Koppelingset vervangen Honda Civic 1.4 1997
    Van mijn Civic uit 1997 heb ik door V.A.S.S. de koppelingset laten vervangen na eerst bij de Honda dealer een toch wel schrikbarend hoog bedrag te hebben gehoord. Aardige jonge kerel met netjes alle vakdiploma's , verstand van zaken en ervaring. Goede prijsafspraak en deze ook nagekomen, dus geen verrassingen achteraf.. Locatie is wel een beetje achteraf dus neem een fiets mee of laat iemand met een 2e auto komen, OV kan 's ochtends tot 09:00 met bus lijn 231 naar halte Abberdaan en dan 5 min lopen. Anders lijn 82 en dan 15 min lopen. Aanrader !!
  • Berry, Amsterdam
    Beoordeeld op 28 apr 2014
    Vervangen fuseekogel rechtsvoor Citroen C5 break 2005
    Autobedrijf VASS reageerde vlot op mijn berichten via Werkspot. Younes, de jonge eigenaar is vakkundig, open en communicatief. De fuseekogel op korte termijn vervangen voor de APK-herkeuring was geen probleem. Hij had de scherpste prijs en had er geen moeite mee dat ik de fuseekogel zelf aanleverde. We konden snel duidelijke afspraken maken. Hij is flexibel in zijn tijd en de auto om 18:15 ophalen was geen probleem. Alles is keurig binnen de tijd en binnen het afgesproken budget geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • I.J.M., Oegstgeest
    Beoordeeld op 14 apr 2014
    Uitlaat is lek, lasser gezocht
    Autobedrijf VASS reageerde vlot op mijn berichten via Werkspot. We konden snel duidelijke afspraken maken. De uitlaat bleek toch niet goed te lassen (was door een vorige eigenaar kennelijk ook al eens gedaan), maar vervangen was bij VASS aanzienlijk goedkoper dan elders. Het kon bovendien op dezelfde dag nog gebeuren. De garage ligt direct aan de A5, maar wel erg ver buiten het centrum en de 'bewoonde wereld'. Dat is dan ook gelijk het enige minpuntje, dat het wel lastig is om er (weg) te komen zonder auto. Maar voor een volgende keer vinden we daar ook wel een oplossing voor. Ik ben geen expert, en vind het moeilijk de werkzaamheden te controleren, maar dhr Younes krijgt van mij het voordeel van de 'twijfel' (al is er geen aanleiding tot twijfel). En dat allemaal met een keurige en overzichtelijke bon. We zijn prima tevreden en komen vast nog eens terug.