AMW Klusbedrijf

Alle reviews (5)

• Petra, Deventer
    Beoordeeld op 12 nov 2021
    Kattenluik: 1 luik
    André is een vriendelijke , betrouwbare en kundige vakman . Bij mij een kattenluik geplaatst in mijn kunstof achterdeur . Keurig werk , komt afspraken na . Ik ben heel blij dat André deze klus voor mij geklaard heeft , zou hem zeker aanbevelen bij anderen .
  • Simon, Deventer
    Beoordeeld op 17 feb 2021
    Waterleiding en riolering: Nieuwe leiding aanleggen, Leiding(en) ve...
    Andre is een ervaren vakman die op vele vlakken uit de voeten kan. Hij is erg makkelijk in de communicatie en heeft ontzettend fijn met ons meegedacht tijdens de verbouwing. Leuke bijkomstigheid is dat hij een nuchtere en vrolijke man is. Wat je ook gaat verbouwen, Andre is de man!
  • Fam. Van der Kooij
    Beoordeeld op 10 apr 2018

Huis van binnen geschilderd en gesaust. Schilderijen, lampjes, kastjes opgehangen. Gevelbekleding gemonteerd aan de buitenzijde garage. Tuinhekken, schutting geplaatst met twee tuindeuren. Buitenlampen opgehangen.

Alles naar tevredenheid uitgevoerd. Uitstekend werk geleverd. Een aanrader
  • Nicole Visscher
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 10 apr 2018

Huis binnen geschilderd en gesaust. Keuken gerenoveerd. Terras gelegd incl tuin verlichting. Buitenkeuken gemaakt. Gehele huis van binnen verbouwd. 6 stuks velux kantelramen geplaatst. Loodgieterswerk, electrisch, vloerverwarming. Bibliotheek kasten en bureaus gemaakt en geschilderd + lambrisering

Andre is mijn vaste vakman. Ben altijd fantastisch door hem geholpen. Is zeer betrouwbaar, kan bij na alles. Als die iets niet weet dan heeft hij daar ook weer een mannetje voor. Echt van hem onder de indruk! Zeer positief